Alla inlägg under maj 2014

Av myworldmylifemystory - 8 maj 2014 14:46

Sitter på sjukhuset med Jess som ska göra en undersökning, känner att ja själv skulle behöva lägga in mig..
Vilken jävla dag alltså, förvirrad.se :/

Börjar dagen med att ja går hemifrån utan nyckel..
Är i skolan halva dagen, vilket också vart fail då vi mest bara satt och vänta halva dagen.
Får skjuts hem när ja slutar men kommer på att ja måste på affärn så hoppar av där.
Precis när skjutsen åkt kommer ja på att ja glömt plånboken hemma :(
Ringer J och kollar om han kan komma ner med plånboken men han är inte hemma :( suck....
Börjar traska hem och halvvägs inser ja att ja inte har någon nyckel och Jess är på gymmet och J på stan med nyckeln..
Går till gymmet och sätter mig och väntar på J, inte har jag nå träningskläder så ja kan träna heller och inga pengar så ja kan köpa kaffe..
Sätter mig där snällt och väntar tills J kommer och så åker vi hem, joggar till porten då jag fryser och hör något som låter. Börjar rota i väskan och vad ligger inte där i, jo min HEMNYCKEL..
Ja vad ska man säga!!

Av myworldmylifemystory - 7 maj 2014 17:08

Jag har träningsvärk i exakt hela kroppen efter mina dubbelpass i måndags, därför tog ja en vilodag igår men träningsvärken sitter i idag ändå :/
Kettlebellen som jag var på i måndags var faktiskt kul men vi var bara 3 personer där vilket vart lite jobbigt :( kommer nog definitivt köra kettlebell igen men inte när jag haft ett pass tidigare på dagen för de vart för mycket. Träningsvärken hindrade en endel så..
Nu om en timme ska jag iväg på Box med Jess men hon har ont i handleden så vi får se hur det går.

Av myworldmylifemystory - 5 maj 2014 11:00

Provade för första gången cirkelgym idag, trodde det skulle vara jobbigare än vad det var men det var iaf roligt :)
Passet avslutades med utmaning i båten (man sitter på rumpan och lutar sig lite bakåt med bröstet uppskjutet och benen i luften), var riktigt jävla jobbig och Gud vad det tog i svanken.
Jag vann utmaningen :) satt fan i 2,45 minuter. Hade nog klarat 3 minuter men släppte direkt efter den ja tävla med.
Det var roligt som fan och stolt över mig själv att ja vann :D
Nu ska jag iväg och köra ett pass till om en timma, då blir det kettlebell :) första gången ja provar de så ja hoppas det är kul.
Skulle kört sh'bam ikväll med men blev tvungen att avboka för ja måste tvätta :(

Av myworldmylifemystory - 1 maj 2014 16:58

Nu ska jag börja köra igång med lite gruppträningar på Karma :)

Igår körde jag pump, det var riktigt kul. Lite förvirrande dock första gången då, alla hade gjort det förr och en annan fatta halv 7.
När man väl hade kommit in i det så var det slut då passet bara var en halvtimme.
Kommer absolut gå igen då det var nåde kul och jobbigt :) bra rolig träning för hela kroppen.
Nästa pass som är bokat är cirkelgym på måndag, har 3 pass bokade då.
Blir lite hipp happ i början, vill prova alla pass för att se vilka som är roliga sen kan man ju inte köra riktigt som man vill då man går i skolan samtidigt som vissa pass och endel pass är fullbokade :(
Får köra lite gammal hederlig styrketräning däremellan :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My World My Life My Story

Ovido - Quiz & Flashcards