Direktlänk till inlägg 9 mars 2014

Frukost

Av myworldmylifemystory - 9 mars 2014 22:37

Har varit en galen, känslosam, jobbig helg :/ men nu är den snart över som tur är.

Vägde mig i fredags och nu ska jag börja väga mig 1 gång i veckan. Ska ner 14 kg för att nå målvikten.
Kollade på Biggest loser tidigare idag, blir så inspirerad av den serien. Så som dom kämpar och sliter och verkligen gör en förändring i sina liv.
Provade även idag Itrims nyponsoppa, den var sådär men den funka. Tror ja ska köpa både den och gröten.
Älskar min nya nyttiga livsstil :) kämpa kämpa kämpa..

2 härliga frukostar :) frukost är nog det bästa som finns :) just nu består typ varje frukost av proteindrink och frukt men tänk när man bor på hotell, då är fanemig frukosten himmelriket :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myworldmylifemystory - 8 maj 2014 14:46


Sitter på sjukhuset med Jess som ska göra en undersökning, känner att ja själv skulle behöva lägga in mig.. Vilken jävla dag alltså, förvirrad.se :/ Börjar dagen med att ja går hemifrån utan nyckel.. Är i skolan halva dagen, vilket också vart f...

Av myworldmylifemystory - 7 maj 2014 17:08

Jag har träningsvärk i exakt hela kroppen efter mina dubbelpass i måndags, därför tog ja en vilodag igår men träningsvärken sitter i idag ändå :/ Kettlebellen som jag var på i måndags var faktiskt kul men vi var bara 3 personer där vilket vart lite...

Av myworldmylifemystory - 5 maj 2014 11:00

Provade för första gången cirkelgym idag, trodde det skulle vara jobbigare än vad det var men det var iaf roligt :) Passet avslutades med utmaning i båten (man sitter på rumpan och lutar sig lite bakåt med bröstet uppskjutet och benen i luften), va...

Av myworldmylifemystory - 1 maj 2014 16:58


Nu ska jag börja köra igång med lite gruppträningar på Karma :) Igår körde jag pump, det var riktigt kul. Lite förvirrande dock första gången då, alla hade gjort det förr och en annan fatta halv 7. När man väl hade kommit in i det så var det slut...

Av myworldmylifemystory - 3 april 2014 22:03

Känns rätt meningslöst för mig att blogga för ja glömmer ju bort bloggen jämt. Och det enda ja gör om dagarna är pluggar och tränar så blir inte så mycket att skriva om. Hela mitt liv har kretsat kring det sen ja blev singel igen... träna, plugga, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My World My Life My Story

Ovido - Quiz & Flashcards