Alla inlägg under november 2013

Av myworldmylifemystory - 13 november 2013 00:08

Ibland känns det som att jag inte bidrar med något till världen och så blir jag lite deprimerad.
Oktober är ju då vi uppmärksammar cancer och har hela oktober gjort det jag har kunnat. Köpte mig ett rosa band till jackan och varje gång jag handlat har ja tagit rosa bandet påsen.
Känns ju dock inte tillräckligt :/ vill göra mera men har ju knappt råd att försörja mig själv.
Såg att ung cancer ska ha pärldagar nu i november och december då vem som helst får komma och hjälpa dom att göra sina Fuck cancer armband. Blev verkligen tänd på iden och ska verkligen försöka ta mig dit när dom är i Stockholm. Både bidra till cancerforskningen genom att köpa armbandet men också genom att göra dom så att det kan säljas fler :)
Kom även idag på en ide. Har rensat ut min garderob och visste inte vad jag skulle göra med allt, först tänkte jag skänka det till Röda korset eller Erikshjälpen men nu vill jag skänka allt till kvinnojouren :) känns som att det gör nytta hos kvinnojouren.
Har även haft en fundering på att göra något vettigt med alla tossor och handledsvärmare jag stickat..

Hade en tanke på att skänka dom med till kvinnojouren eller kanske matkassen som också sysslar med välgörenhet.
Sen funderade jag på om man skulle börja göra Rosa bandet tossor att sälja och ge vinsten till Cancerfonden.

Lite funderingar jag har just nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My World My Life My Story

Ovido - Quiz & Flashcards